
YSaturday, March 31, 2007
Wow!!! Almost 2 wks I've not updating my blog. Kinda bz with work especially this week. Need to do OT to clear my colleague's work coz she's on hospitalisation leave. Punya lah banyak kerja dia. Nauzubillah... Neway, I got a call from him on Thursday. Seminggu lebih aku tak contact dia. Disengajakan...hehehe. Ingat jugak dia nak call aku. Itu pun sempat dia selit-selit tanya pasal Singnet promo. Hilang penat aku kejap bila dengar suara dia...kwangkwangkwang. I just dunno why I feel awkward whenever I talk to him since that day. Only God knows :) Guess what??!! My 2 bros are not on talking term. Ni semua motor peh pasallah. I asked Wan & he said "Selagi dia tak mintak maaf, selagi tu Iwan tak layan." When I asked Joe, he said "Dia tak layan, Joe buat bodoh lah." Memang patut pun abg dia tak layan. Dah buat salah besar tak tau nak mintak maaf. Kalau aku pun aku mengamuk seh. Never use brain when doing something!! I did feedback to Daddy about it. He'll do something about it. Daddy kata "Ni aku masih hidup, dorang dua dah buang2 muka. Nanti kalau aku mati, trus tak tegur sapa sampai bila-bila agak nyer." Ishkk..bapak aku pun...Sampai ke situ plak dia fikir. InsyaAllah everything will be fine sooner or later.
Luckily some of my other colleagues stayed back. Ada jugak kawan. Almost everyday I came back late. Thank goodness tomorrow is Saturday. Atleast I can wake up late.
So let me update what have happened thru out da 2 weeks.
How I wish I can have a good massage now. My body is aching. I've cancelled my lesson tomorrow. Penyakit M dah melanda....
I need to go for a haircut. Rimas lah, rambut dah makin panjang. Most probably I'll go tomorrow afternoon with Mummy.
Haiizz..dah tak tau apa lagi nak type niari. Otak mati plak niari. I'll continue some other day then.
PrinXeSs Montelz told you a secret at