
YTuesday, May 29, 2007
Pheeww!! The weather was sooooooooo warm. I'm perspiring like hell. Although the bus & train aircon were switched on, I'm still feeling warm.
In the train just now, there's a man standing in front of me. He's perspiring like hell & his t-shirt stinks. OMG!!! I need fresh air!!! Thank god that I'm alighting @ AMK station. I turned my head up down left right just to prevent myself smelling that odour.
Took a cab with Kak Zie from AMK coz we already late for work. Kalau datang dengan boss, semua nyer ok. Tak de hal nyer...hehehehe.
And now, I'm already @ my desk. Bukan nyer nak buat kerja tapi update blog. Banyak betul cases aku over the week end. Just look at this...
Bodoh nyer staff-staff ni, over the weekend pun kasi urgent & severe. Sapa yang nak gi attend tu semua. Feedback pun tak guna. Outcome tetap sama.
Oklah...nak kena start kerja sekarang. Dah kul 8.30am pun. Aku dah waste 30mins of my work time. Tapi aku peduli apa...hehehehe.
I'm back from work. Reached home @ 8.45pm. Punya lah susah nak dapatkan taxi. Lepas pukul 8 jer taxi semua hilang. Mentang2 lah $2 surcharge dah habis. Terpaksalah aku daki jejatas yang tinggi tu. Hampeh btul lah....
Neway we got a big white cab. I send Kak Zie 1st then to my place. After Kak Zie alight, the taxi driver asked me "Sembawang sebelah mana kak?"
Terdiam aku kejap. Dia panggil aku kakak sedangkan dia lagi tua dari aku. Maybe around 40++. Sempat aku cakap dalam hati...."kakak kau peh laki!!" Lepas tu aku tersenyum sendiri. I gave him instructions to get to my place.
I guess some people just think that they are still young. Kat kerja aku pun ada sekor macam ni. Manusia...manusia...macam2 karenah. Perasan muda tak abis abis....ishk ishk ishk...
PrinXeSs Montelz told you a secret at