
YThursday, June 07, 2007
My right foot started to ache again. It can be unbearable sometimes. I dun know what's wrong with it. Makin nak masuk umur 30 ni macam-macam penyakit timbul.
Tadi pagi punya lah susah kejut kan Wan. Dari 6.30am - 7.15am. Rasa macam nak campak je helmet kat atas tv tu kat dia. Ringan je tangan aku tau. Pakkal kesabaran aku ni belum sampai ke tahap maksima.
Perut ni pun asyik buat hal jer. Dah 3rd day menses pun masih sebu. Maybe pasal skip 1 month gak nyer. Cepat lah habis. Rimas lah.
Neway dari Monday kerja macam tak surut-surut jer. So many cases need to be cleared. Hopefully before gi holiday nanti, aku dapat clear most of my cases. Nanti ada je asyik terpikir pasal kerja.
6 more days to go before my TP test. Terasa debaran nyer. Dunno whether I can make it or not. Hope I go thru once only InsyaAllah. Banyak jugak $$$ habis just to get a driving license. Dah lah aku tgh pikiran pasal trip aku ni. I'm stuck in between.
This just happened so sudden. Last Sunday, I was discussing with Tini about what we gonna do there. I just happen to know that my friend's mum was also staying there. So I informed Tini about it. Takut terkejut plak bila dah sampai sana. Nanti aku plak dipersalahkan. When I told her about it, she said she will inform Ruby about it. Then she got back to me & she said both of them rasa segan pasal ada orang tua. Takut ganggu privacy orang lain. Lahhh segan plak. So she tried to check out on apartments & asked me to check with my friend on cheap apartments.
Aku baru je sound kawan aku pasal apartment trus jadi lain cerita. Blum pun aku abis explain, dia out plak. Rabak sakz. Hantar email tak jawap, msn pun dia buat dak jer. Btul peh merajuk. Aku dah bilang Tini not to waste money unnecessarily lah. Duit tu bleh buat shopping etc. Lagi pun aku dah janji nak stay rumah kawan aku. She agreed & we will stick to the 1st plan lah. Not to rent apartment since kawan aku dah offer stay dengan dia.
Abih kawan aku skarang ni senyap plak. Cam mana seh. Pening kepala otak aku. Tolong lah jangan serabutkan lagi otak aku yg sememangnyer tengah serabut. Aku nak amik test ni. I need to clear my mind & concentrate. Tak kesian ke dorang2 ni kat aku. Susah tau jadi orang tengah. It's not easy to please everyone.
Jangan sampai aku tido kat tepi jalan sudah lah...ishk ishk ishk...tak patut...
PrinXeSs Montelz told you a secret at