
YSaturday, July 14, 2007
Alhamdulillah...I came back home safely but sick on last Wednesday. It was kinda sad to leave Perth although I was just only 11 days there. Kalau bleh cuti lebih lama, confirm aku extend. Tapi apa kan daya...
Baru jer onboard the flight, aku dah start shivering. Pakai selimut pun tetap rasa sejuk. I'm sufferring in silence for 5 hours. Sampai SG dah kurang sikit. Bila dah kat rumah, demam datang lagi. Tanpa berhegeh2 lagi, aku pergi lah doctor. Memang confirmed aku tengah demam. Dapat 2 hari MC :)
Anyway, thanx to Aidil & Marina for the hospitality during our stay. Tak terbalas budi korang. Nanti kalau korang balik SG, kita lepak2 k. Kalau nak tunggu aku return to Perth, I dun think that soon. Leave aku dah tinggal 7 hari jer...ishk ishk ishk. 5 more months to go before 2008. So kena maintain annual leave....hehehe.
This trip was a success although there's some hiccups here & there. I enjoyed every single moments there. Who says that Perth is a boring place for a holiday?? Sapppp....aku ni mcm nak promote Perth plak...kwang3...
We did went to interesting places by renting a jeep. Boleh angkut 8 orang at one time. Just nice for all of us. We managed to go to :
Marapana Wildlife - To see koala, feed kangaroo, goat & etc
Serpertine Falls - To see wild kangaroo (yg asyik kebuluran) & waterfalls.
Hillary's - Laut!!!
Mandura - Rumah orang2 kaya. Belakang rumah dia orang ada river & small boats.
Not forgetting, I had also visited the wholesale market just like the one in Pasir Panjang. Byk jugak tempat kita dapat pergi. Too bad kita tak dapat pergi Albany. It's abt 3 hrs drive. Maybe next lah kalau ada kesempatan lagi.
Nak type panjang lagi pun aku tak larat coz byk lagi bleh diceritakan. So korang tgk je lah pix kat multiply k. Enjoy sakan kalau dapat pegi holiday!!!
PrinXeSs Montelz told you a secret at